سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

پکیج (پروتکل) درمان شناختی- رفتاری برای افسردگی

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای افسردگی در 44 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

دانلود پکیج (پروتکل) درمان شناختی- رفتاری برای افسردگی

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای افسردگی Package (protocol) cognitivebehavioral therapy for depression دانلود رایگان پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای افسردگی پکیج درمان شناختی رفتاری برای افسردگی پروتکل درمان شناختی رفتاری برای افسردگی جلسات پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای افسردگی درمان شناختی رفتاری برای افسردگی
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 33 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای افسردگی در 44 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات پکیج درمانی آموزشی روانشناسی


مبانی نظری و اصول آموزشی در جلسات درمانی

آماده سازی در 12 جلسه درمانی

دارای رفرنس معتبر و به شیوه           APA

 

نمونه ای از مبانی نظری و جلسات درمانی پکیج مورد نظر:

 

جلسه اول

طرح 1 : افکار (( چطورافکارمان بر خلق مان تأثیرمی گذار)

هدف اصلی این طرح ارائه اطلاعات دربار? اینکه چطور افکارمان بر خلق مان تأثیر می گذارد. جلس? نخست ساختار و هدف جلسات بعدی را تعیین می کند. اگر چه ، زمان و تاریخ جلسات بهمان اندازه خوب قوانین برای درمان و محدودیتهای رازداری تعیین شده باشد . این مهم است که شرکت کنندگان در مورد محدودیتها و جاهایی که رازداری نمی تواند رعایت شود توجیه شوند، چون این می تواند یک تأثیر بر نوع و کیفیت ارتباط درمانی داشته باشد.

جلس? نخست با گفتگو در مورد افسردگی شروع می شود ، چگونه و چطور شرکت کنندگان آنرا تجربه می کنند . درمانگر همچنین هدف از طرح نخست را ارائه می دهد، آنگونه که تفهیم شود که افکارمان  چگونه بر خلق مان تأثیر می گذارد. افکار در جلس? اول تعریف می شود . 3 جلسه بعدی با کار بر روی انواع مختلف خطاهای تفکر و افکار ناکارآمد که با افسردگی متداعی می شود به همان اندازه خوب که آنها می تواند بحث شده باشد و اصلاح می کند بهبود می یابد خلق ما را .در جلسه تمریناتی جهت تعریف خطاهای تفکر بکار برده می شود.

چیدمان جلسه سوم با هدف آماده کردن شرکت کنندگان با استراتژیهای که شامل بالا بردن افکار مثبت و کاهش افکار ناسالم و منفی و همچنین کاهش نشانگان افسردگی تشکیل می شود.

دانلود پکیج (پروتکل) درمان شناختی- رفتاری برای افسردگی


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 سخنی از...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ