سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

پروژه بررسی سیستم‌های اپتیکی چراغ جلو

پروژه بررسی سیستم‌های اپتیکی چراغ جلو در 11 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

دانلود پروژه بررسی سیستم‌های اپتیکی چراغ جلو

پروژه بررسی سیستم‌های اپتیکی چراغ جلو  سیستم‌های اپتیکی خودرو  دانلود تحقیق سیستم روشنایی خودرو  تحقیق درباره چراغ خودرو  طراحی چراغ خودرو  پروژکتورها  رفلکتورها  رفلکتور سهموی  سیستم‌های پروژکتوری بیضوی  سیستم تطبیقی پیشرفته
دسته بندی مهندسی مکانیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 63 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11

پروژه بررسی سیستم‌های اپتیکی چراغ جلو در 11 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

قسمتی از متن:

 
هدف از سیستم اپتیکی خودرو، دستیابی به بازدهی هر چه بیشتر نور خروجی از چشمه نور، شکل‌دهی مناسب پرتوی نور و هدایت و متمرکز کردن آن در مناطقی است که برای راننده وسیله نقلیه ضروری می‌باشد. البته همه این شرایط با رعایت مقررات قانونی و استانداردها انجام می‌شود.
در طراحی سیستم اپتیکی مناسب، معمولاً از نرم‌افزارهای بسیار پیشرفته رایانه‌ای مانندASAP به انضمام ماجول ELTM و رفلکتور CAD استفاده می‌شود. بخشی که در تمام سیستم‌های اپتیکی فعلی مشترک است رفلکتور می‌باشد. وظیفه رفلکتور، گرد آوردن نور تولید شده توسط لامپ و جهت‌دهی مناسب به آن است به‌گونه‌ای که پس از عبور از لنز، الگوی استانداردی ایجاد شود. رفلکتورها معمولاً از فلز و گاهی بامواد ترموست با تکنولوژی تولید قالب توده‌ای(BMC) ساخته می‌شوند و سطح آنها با لایه‌ای بازتابنده (آلومینیم) پوشانده می‌شود. لنز چراغ جلو یا بدون گذاشتن هیچ اثری اجازه می‌دهد که نور مستقیماً از آن بگذرد (رفلکتورهایMR). و یا در توزیع نور نقشی برعهده دارد. موادی که برای افزایش بازتاب نور، روی سطح رفلکتورها نشانده می‌شوند معمولاً به روش لایه نشانی در خلاء، با لایه‌ای از آلومینیم پوشانده می‌شود و برای پیشگیری از اکسید یا خورده شدن با لایه‌ای محافظ نظیر SiO2 پوشانده می‌شود.


فهرست:

 
 الف- پروژکتورها و رفلکتورها
ب- رفلکتور سهموی
پ- رفلکتور شکل- آزاد (FF)
ت- سیستم‌های پروژکتوری بیضوی
ث- رفلکتورهای شکل آزاد-قطعه قطعهMR
ج- سیستم تطبیقی پیشرفته (AFS)

دانلود پروژه بررسی سیستم‌های اپتیکی چراغ جلو


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 سخنی از...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ